الرئيسية فيس بوك و تويتر إسلام صبري للأسطوره: تشرف أي حد عشان فنان بجد

إسلام صبري للأسطوره: تشرف أي حد عشان فنان بجد

moda 1412
إسلام صبري للأسطوره: تشرف أي حد عشان فنان بجد
واتساب ماسنجر تلجرام
كتبت/ أسماء فتحى
“رصــــــد الـــــوطـــن “

حضر الموسيقار العالمي اسلام صبري وزوجته الفنانه هايدي سليم. عرض مسرحيه اهلا رمضان واشاد الموسيقار اسلام صبري بالعرض المسرحي قائلا. ان هذا العرض المسرحي وجبه دسمه من الدراما والكوميديا وقال ان المسرح كان كامل العدد وانه يتشرف بانه صديق للاسطوره لانه فنان بجد. .

وقال عن لسانه عبر حسابه الشخصي ( كان يوم جميل مع صديقي الاسطوره . وبجد يشرف اي حد عشان فنان بجد . وبالنسبه للناس الاي كانت مسخناني عليه من نجوم الصف الاول بدون ذكر اسامي.احب اقولهم كلمه بس ياه بصوت رفاعي الدسوقي.. وعايذ اقولهم الكلاب تعوي والقافله تسير. محمد رمضان يملك ميذه لا تملكوها. ومش حقولوكو عليها . والمسرح بسم الله ما شاء الله كان كامل العدد وناس من كل مكان ومن دول عربيه موجودين بيتفرجو علي المسرحيه الاكثر من رائعه. نصيحه ركذو فشغلكو بدل ما تركذو مع الناس. ونصيحه تانيه. لما ربك يشاور علي حد ويحط حبه فقلوب الناس قول آمين … ثقه فالله محمد رمضان رقم ١
كما حضر العرض في نفس اليوم الفنان القدير القيصر محي اسماعيل الفنانه هايدي سليم والفنان محمد عامر والمدربه لوبا الحلو والجميع اشادو بان مسرحيه اهلا رمضان. وجبه دسمه من الكوميديا و اخراج رائع. وتاليف مبدع. و ان محمد رمضان متميز ولو حضور متميز وقوي عالمسرح.

اترك تعليقا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.